Кожен, хто провів якийсь час у соціальних мережах, добре знає, що 80% всього, що ви там бачите, – це цифровий непотріб. Facebook відомий поширенням низькопробного клікабельного контенту, шахрайства, неправдивої реклами та зловмисного програмного забезпечення.
Нарешті компанія зробила деякі кроки, щоб очиститися від цього, принаймні, коли мова йде про рекламу ICO та криптовалют.
Як Facebook, так і Google були нещодавно спіймані на отриманні плати за шахрайську рекламу. Цього тижня з’ясувалося, що рекламна платформа Google DoubleClick поширює зловмисне програмне забезпечення, зокрема через YouTube. Гроші за рекламу – це те, що об’єднує ці дві монополії.
Цього тижня видання CNBC повідомило, що Facebook оголосив про те, що він заборонятиме усі повідомлення про ICO та криптовалюти, які вважатиме “фінансовими продуктами та сервісами, пов’язаними із лицемірними чи такими, що вводять в оману, рекламними практиками”.
Технічний директор Facebook Роб Лезерн (Rob Leathern) повідомив медіа:
“Ця політика навмисно доволі загальна, доки ми працюємо над тим, щоб краще виявляти лицемірні та ті, що вводять в оману, рекламні практики. Ми переглянемо цю політику і спосіб її застосування, коли наші сигнали поліпшаться.”
Facebook заборонив рекламу криптовалют, у тому числі біткойна та первинних пропозицій монет (ICO), у рамках широкомасштабної кампанії проти нечесних маркетологів.
Цей крок є добрим для криптовалют та індустрії загалом. Facebook був джерелом шахрайства та фейкової активності, яка, видається, діяла непоміченою впродовж багатьох місяців і призвела до того, що багато людей втратили свої гроші. Радник по криптовалютних стартапах Кайл Форлі (Kyle Forkey) розповів Inverse:
“Це буде корисним для звичайного інвестора і опосередковано корисним для криптовалютної індустрії в цілому. Чим більше ми позбуваємося цих шахраїв, тим краще екосистема із цим справлятиметься, отож я за це.”
Він продовжив пояснювати, що законні компанії заборона реклами не зачепить:
“Більшу частину грошей, які збирають ICO, припадає на партнерство та стосунки. Я думаю, що удар від втрати реклами на Facebook отримають лише ті компанії, представники яких фактично не показували себе там.”
Між тим реклама є однією річчю, а очевидні шахрайські повідомлення, які публікують анонімні учасники Facebook у групах присвячених криптовалютам – це дещо інше. Лише тоді, коли компанія прийме якісь міри проти них, платформа стане безпечним місцем для обговорення індустрії та інвестицій. До тих пір слід бути обачним і завжди проводити власні дослідження.