Китайські пошуковики і соцмережі почали блокувати рекламу криптовалют. Сумні наслідки для NEO.

У Китаї триває жорстке припинення будь-якої діяльності, пов’язаної з криптовалютами.

В останньому раунді великі соціальні мережі і пошукові движки перестали відображати рекламний або спонсорський контент, пов’язаний з біткоїнами і іншими криптовалютами.

Останні кілька місяців були нелегкими для криптовалют на материковому Китаї. По-перше, Народний банк Китаю заборонив проведення ICO, заявивши, що понад 90% цих проектів були шахрайськими. Пізніше, нападу зазнав біткоїн-майнінг. Тепер з китайських соціальних мереж зникли кріптовалютні оголошення.

Так, на пошукові запити, що містять слова «біткоїни», «криптовалюта» і «ICO», користувачам видається виключно новинний матеріал. Відомо, що рекламу, пов’язану з цифровими активами, перестали відображати найбільша в країні пошукова система Baidu і китайський аналог Twitter – Weibo.

Представники Weibo підтвердили, що майданчик в даний момент дійсно блокує всю рекламу, пов’язану з біткоїнами і іншими криптовалютами. У Baidu ситуацію коментувати не стали.

Нагадаємо, раніше на цьому тижні рекламу криптовалют і ICO заборонив Facebook. Як заявила компанія, оголошення повинні бути надійними і завойовувати довіру людей. Але якщо рекламу в Facebook може замінити реклама в Reddit і Twitter, знайти альтернативні платформи в Китаї буде не так просто.

Центральний уряд тримає онлайн-контент під залізним контролем. Обсяг інтернет-цензури в Китаї приголомшує. Число доступних альтернативних платформ для реклами криптовалют за фактом дорівнює нулю.

Китай є комуністичною країною, де економіка контролюється центральним урядом, тому заборони такого роду легко пояснити. Обіцянка неприборканої економічної свободи, яку дасть криптовалюта, йде врозріз з ідеологією уряду.

Після офіційної заборони внутрішніх кріптовалютних бірж, ICO в Китаї продовжилися, як і торгівля цифровими валютами: інвестори і трейдери перемістилися на іноземні майданчики. Такі країни, як Японія і Сінгапур, отримують вигоду від дій китайського уряду.

Цікаво спостерігати як складеться доля проекту NEO, виходячи з останніх подій. Ця монета користується великою популярністю серед китайських трейдерів, її навіть охрестили «китайським ефіріумом».

Занепокоєння викликає не заборона на торгівлю, а той факт, що стартапам доведеться повертати кошти, отримані при ICO. Китайські інвестори розраховували, що NEO зможе запропонувати поліпшену платформу для ICO.

NEO була єдиною криптовалютою, яка нормально себе почувала під час січневого падіння. Однак з 1 лютого на тлі дій китайських регуляторів її ціна знизилася на 32% всього за чотири дні. Китай продовжує негативно впливати на ціну криптовалюту.

Джерело: https://altcoin.info/news/kitajskie_poiskoviki_i_sotsseti_nachali_blokirovat_reklamu_kriptovaljut_pechalnye_posledstvija_dlja_neo-2152.html