Twitter, Facebook і Google – три соціальних гіганта, з якими пов’язана наше повсякденне життя, заборонили або обмежили рекламу, пов’язану з криптовалютами. Чи може це рішення послужити для надійних монет, ICO і блокчейн-компаній хорошу службу, створивши для них легітимну конкуренцію?
До недавніх заборон будь-який бажаючий міг рекламувати ICO. Реклама в соціальних медіа та пошукових системах легко і швидко налаштовується. Інформація від рекламодавця не перевіряється перед публікацією, а частота демонстрації оголошення залежить від бюджету, вкладеного в рекламу.
Цим користувалися шахрайські ICO, створюючи багатотисячну рекламну кампанію, в результаті чого багато хто не з підозрюючих користувачів цих платформ ризикували своїми інвестиціями. Twitter, Facebook і Google вирішили заборонити рекламу криптовалют, щоб захистити своїх користувачів.
Говорячи про заборону від Twitter, який набрав чинності у вівторок, представник компанії заявив:
“Ми прагнемо забезпечити безпеку спільноти Twitter. Таким чином, ми додали нову політику оголошень в Twitter, що відносяться до криптовалют. Відповідно до цієї нової політики реклама первинної пропозиції монет (ICO) і продажу токенов буде заборонена у всьому світі. Ми будемо продовжувати ітераціонувати і вдосконалювати цю політику в міру розвитку галузі.”
Крейг Спрул, засновник і головний виконавчий директор Crowd Machine, прокоментував новини від Twitter:
“Оскільки крипто-валютне співтовариство продовжує рости в Twitter, Telegram і Discord, разом з ним поширюються і шахрайські проекти, які використовують людей, які цікавляться галуззю. Говорячи від імені компанії з законною діяльністю, за межами нинішньої галасу вкрай важливо визнати силу технології Блокчейн і то, як вона вплине на світ. Не дивно, що Twitter прийняв таке рішення і, сподіваюся, рішення великих соціальних каналів заборонити рекламу допоможе витіснити поганих гравців за межі поля, щоб в майбутньому реклама для законних проектів могла з’являтися на цих платформах.”
Дан Новайс, співзасновник і головний виконавчий директор медіа-потокового додатку, заснованого на блокчейні, поділився своїм баченням ситуації:
“Підробні ICO, які наповнюють соціальні медіа-платформи рекламою з метою наживи, завдали шкоди всій галузі. Тому я повністю підтримую заборону. У хороших персонажів в цьому просторі є набагато більше інструментів реалізувати свою ідею, ніж просто реклама в Facebook, Google і Twitter.”
В якомусь сенсі, заборони очистили ігрове поле для надійних, інноваційних блокчейн і крипто-валютних компаній. Кампанії в області соціальних медіа тепер будуть більшою мірою орієнтуватися на отримання інформації за допомогою рефералів і рекомендацій.
Компанії, які хочуть просувати своє ICO або новий продукт, повинні зосередитися на залученні реальних користувачів до участі, обміну інформацією і згадуванню. Вибір інвестора повинен, принаймні частково, бути заснованим на тому, що він бачить в новинах, і на тому, що публікується особами, яким він довіряють.
Упевнені ICO і крипто-валютні компанії отримали можливість використовувати поточну ситуацію, щоб продати свої сильні сторони. Їм потрібно взаємодіяти з реальною аудиторією, просувати досвідчені команди і передові технології на основі блокчейну, а також маркери, які цілком можуть дати інвесторам гідну оплату праці.
Ерік Явербаум, генеральний директор Ericho Communications, прекрасно розуміє це:
“Рішення для будь-якого сумлінного гравця в цій ще молодій індустрії полягає в тому, щоб визначити пріоритети комунікаційної стратегії, яка крізь безлад досягає цільових аудиторій і чітко відрізняє компанію від конкурентів. Це означає зосередити увагу на конкретних досяжних цілях, які мають реальну цінність на ринку і зуміти донести свою ідею до споживача”.