Японський гігант електронної комерції Rakuten запускає власну криптовалюту

Найбільша в Японії компанія що спеціалізується на електронній комерції, Rakuten з капіталізацією понад 12,5 мільярдів доларів планує запустити власну криптовалюту під назвою Rakuten Coin на основі технології блокчейн і існуючої програми лояльності Rakuten Super Points.

Оголошення було зроблено генеральним директором Rakuten і засновником Хіросі Мікітані під час його виступу на Mobile World Congress в Барселоні 27 лютого.

Мікітані описав новий актив як “безмежну криптовалюту” і з її допомогою сподівається диференціюватися від таких гігантів як Amazon, eBay і Alibaba.

“В принципі, наша концепція – відтворити мережу роздрібних торговців і торговців. Ми не хочемо відокремлювати їх від своїх клієнтів, а, навпаки, працювати як каталізатор. Наша філософія полягає в тому, щоб не просто зробити відносини більш зручними для продавців і покупців, але посилювати суспільство.”

Система лояльності Rakuten Super Points була запущена 15 років тому і з тих пір домоглася значних успіхів, в результаті чого було випущено 1 трильйон Super Points для клієнтів Rakuten, капіталізація яких становить приблизно 9,1 млрд доларів.

Очки нараховуються кожного разу, коли клієнт здійснює покупку на маркетплейсі і можуть бути використані для отримання знижок на майбутні покупки або навіть повної оплати певних продуктів і послуг.

Компанія має намір впровадити програму лояльності на основі блокчейн для залучення клієнтів і використання зростаючого інтересу до криптовалют для залучення нових членів до програми лояльності.

Жодних подробиць про дату запуску нової криптовалюта Rakuten не опубліковано.

Rakuten має частку в компанії, яка займається процессингом біткоїн платежів – BitNet, а також відкрив лабораторію Rakuten Blockchain для вивчення використання блокчейн технології в електронній комерції.

Джерело