Google може почати просувати власну криптовалюту, забороняючи рекламу конкурентів

Забороняючи рекламу біткоїна і інших криптовалют на своїх платформах, Google просуває свою власну криптовалюту, пише The Independent.

У березні 2018 року Google вслід за Twitter і Facebook анонсувала заборону на будь-яку рекламу криптовалют на своїх платформах, яка вступив в силу з 1 червня. Керівництво компанії пояснило цей крок тим, що дані про криптовалюти нерідко дезінформують людей, змушуючи приймати неправильні рішення, а також можуть стати ефективним інструментом в руках шахраїв. Заборона торкнулася безпосередньо цифрових грошей, ICO, віртуальних гаманців, бінарних опціонів, а також будь-яких статей, що навчають торгівлі за допомогою криптовалют.

Однак нещодавно Google розкрила плани про можливе створення власної криптовалюти на основі технології блокчейн. Крім того, в травні Google запросила до співпраці співзасновника криптовалюти Ethereum Віталіка Бутеріна, про що програміст писав у своєму Twitter, але потім видалив цей пост.

Після цього багато експертів в сфері криптовалют запідозрили Google в недобросовісній конкуренції і заявили, що заборону реклами може бути пов’язана не тільки із захистом людей від шахраїв.

Зокрема, CEO інвестиційної компанії Blackmore Group Філіп Нун сказав:

«Я підозрюю, що Google ввів заборону через плани по створенню своєї криптовалюти в найближчому майбутньому».

Він здивований, що компанія забороняє рекламу криптовалюти, але в той же час залишає рекламу азартних ігор.

Представник Google відмовився коментувати звинувачення, але, тим не менш, в березні цього року, компанія вже підтверджувала, що у них є кілька команд розробників, які вивчають можливості застосування технології блокчейн.

Однак, як показує практика, заборону на рекламу криптовалют в Google легко обійти. Наприклад, тепер замість слова «cryptocurrency» використовується «ccurrency», а в слові «bitcoin», «o» замінюється на нуль.

Джерело