Слідом за Facebook та Google рекламу криптовалют заборонить пошуковик Bing

Слідом за Facebook та Google рекламу криптовалют заборонить пошуковик Bing

Пошуковий сервіс Microsoft, Bing, заборонить рекламу продуктів, які пов’язані з криптовалютами та з бінарними опціонами, приєднуючись до Facebook та Google.

Пошукова система Microsoft, Bing, більше не буде дозволяти рекламні оголошення для криптовалютного простору. Заборона розповсюджується на криптовалюти, продукти, пов’язані з криптовалютами та нерегульовані бінарні опціони. Це рішення відбувається внаслідок змін, передбачених політикою компанії стосовно фінансових продуктів та послуг і вона буде частково запроваджена в червні, а повна заборона почне діяти наприкінці червня або початку липня.

Реклама криптовалют, безсумнівно, пережила не найкращі дні в першому кварталі 2018 року. Спочатку Facebook оголосив, що обмежить криптовалютну рекламу, оскільки вона часто пов’язана з “такими, що вводять в оману або лицемірними практиками”.

Ґрунтуючись на забороні Facebook, Google теж ввів заборону на рекламу, пов’язану з криптовалютами, а також рекламу як нерегульованих, так і спекулятивних фінансових продуктів, включаючи бінарні опціони, валютні ринки та контракти на різницю цін (CFD). В кінці березня Twitter публічно заявив, що почне забороняти рекламу, пов’язану з криптовалютами, у глобальному масштабі.

Тепер, через кілька місяців після них, Bing робить те ж саме та заявляє про заборону реклами криптовалют. Не дивно, що причини цього досить добре знайомі:

“Оскільки криптовалюти та пов’язані продукти не регулюються, ми виявили, що вони представляють можливий підвищений ризик для наших користувачів, потенційно даючи можливості та поле діяльності для шахраїв.[…] Щоб захистити наших користувачів від цього ризику, ми прийняли рішення заборонити рекламу.”

Як свідчить історія, ці заборони важче виконувати, ніж здається. Багато компаній знаходять прості способи обійти подібну заборону.

Тепер, розглядаючи список заборон на Microsoft, криптовалюти підпадають до розряду тих, які представляють “юридично сумнівні можливості для бізнесу”. До них відносяться схеми Понці чи фінансові піраміди.

Варто також відзначити, що політика оголошень Bing вже забороняє рекламу для криптовалют, які могли б сприяти певним незаконним цілям, такі як відмивання грошей, реклама підроблених валют, ухилення від сплати податків тощо.

Перше питання, яке постає, полягає в тому, чи матиме це суттєвий вплив на криптовалютний простір. Очевидно, що це малоймовірно. Це лише створить додатковий тиск на шахрайські проекти і дозволить користувачам визначати надійні та варті довіри ініціативи.

Джерело